Wat is Zomerparkfeest? Contact Pers Nederlands English Deutsch

Rom blogt

  • 18-10-2009  - Eeuwige roem krijgt Han Beusker op de evaluatieavond van het kassateam. Hij had vorig jaar een lumineus idee. Met briefjesgeld. Dat hebben Charlotte, Anny, Marc , Hans, Karin en het hele kassateam dit jaar geïmplementeerd. Resultaat: een extreem laag kassaverschil. Onder de half promille. Dat is bijna niet meer te meten. Waarschijnlijk is er ergens een bonnetje verwaaid. Daar kunnen de megasupermarkten nog een puntje aan zuigen. Er zijn nog meer leuke ideeën tijdens de evaluatie bij Beppo. Een PIN-up girl plakken in de kassawagen, daar waar de PIN-automaat staat. Of de achterkant van de prijslijst helemaal zwart printen, zodat het niet doorschijnt. Hiermee gooit Daatje hoge ogen, volgens mij. Qua eeuwige roem. Het was een gezellige boel met vier evaluatiegroepen. Dat moet ook wel met een team van drieënzeventig. Met ook een groeiend aantal mannen in 2009. En daarmee het grootste Zomerparkfeestteam. Gegroeid, volgens Agnès, met drieëndertig keer ervaring, vanuit vier kassadames in 1977. Geweldig. Met een beetje hoofdrekenen, kom ik uit op een verkoop van ruim zesduizend bonnen per persoon. In vier dagen tijd. Ook daar staat menige doe-het-zelfzaak van te kijken. De service om de bonnetjes, die bezoekers over hebben, terug te kunnen brengen, wordt erg gewaardeerd. Dat komt er elke keer weer uit. Dat vinden we eigenlijk ook heel normaal. Dat komt omdat dat in onze Zomerparkfeestgenen zit. Wij zijn er voor ons hooggeëerd publiek. Onze bezoekers. Onze vrienden. En niet om met alle mogelijke middelen geld te verdienen. Het kassateam is eigenlijk, samen met het infoteam bij de infobalie, de gastdame en gastheer van het Zomerparkfeest. Die onderlinge gezelligheid en wederzijdse lol straalt uit over onze bezoekers. En straalt ook uit op zo'n avond bij Beppo. Daar kunnen sommige winkelketens ook nog iets van leren.